درهم
درهم
یه دزفولی
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:طنز,طنز درباره کچلی,بی مویی,راه های بی مو شدن,زمان سکته,استرس,, توسط علیرضاSRR |

من همیشه به کچل ها حسادت می کردم. بعد از خواندن این خبر، یک دلیل دیگر به دلایلم برای حسادت اضافه شد...

خبر: «موها زمان سکته را می دانند، چون تحقیقات نشان می دهد موها می توانند تاریخچه ای از استرس های شخص را در خود ذخیره کنند.»

من همیشه به کچل ها حسادت می کردم. بعد از خواندن این خبر، یک دلیل دیگر به دلایلم برای حسادت اضافه شد.

1- کچل ها زودتر از همه متوجه شروع بارش باران می شوند.

2- کچل ها می توانند با خیال راحت شیشه اتومبیل را پایین بکشند و از جریان هوا لذت ببرند.

3- آنها به راحتی می توانند برای رفتن به مهمترین مهمانی ها هم از موتورسیکلت استفاده کنند.

4- مودارها اگر عرق بکنند، باید بروند حمام و کلی موهایشان را با شامپو چنگ بزنند تا چربی و عرق از پوست سرشان پاک شود ولی کچل ها با یک دستمال کاغذی مشکل را حل می کنند.

5- کچل ها غصه هایشان کمتر است و مثل بقیه هر روز نگرانی ریزش موهایشان را ندارند.

6- و بالاخره اینکه کچل ها استرس هایشان ذخیره نمی شود.
 


نظرات شما عزیزان:

قاصدك
ساعت20:13---22 مهر 1390
سلام علي جان خوبي؟ ممنون ك بهم سر زدي، اره اين روزه ي خورده كار دارم سرم شلوغه ببخشيد...پستات عالين...موفق باشي دوست من

نسیم
ساعت11:15---22 مهر 1390


یلدا
ساعت19:07---18 مهر 1390
خیلی باحال بود
با ارزوی کجلی برای شما دوست عزیز


دیوووووووووووووووووووووووونه
ساعت18:11---18 مهر 1390
اووووووووووووووووووفففففف
بلاخره اوپن شد
منظورم پیج وبته،ادم باید باش کشتی بگیره تا اوپن شه
ایول وبت خوشمله،مطلباتم عالین
خوشم اومد


darya
ساعت15:10---16 مهر 1390
سلام مري به من سرزدي بازم ميامتوهم حتما بيا مطالبتم خوندم خوشملن موفق باشي

فرزاد
ساعت19:47---15 مهر 1390
لینکیدمت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: